login Forside

"BOULEVARDHUSET"

kiropraktor - dry needling - massage

INFO OM CORONA-VIRUS

Sundhedsstyrelsens retningslinje per 29.juni 2020:

KLINIKKEN FØLGER VEJLEDNING FRA SUNDHEDSSTYRELSEN OM FORHOLDSREGLER I PRAKSIS-SEKTOREN.

PATIENTER KAN MODTAGES NÅR/ HVIS DE ER SMITTEFRI OG UDEN SYMPTOMER I 48 TIMER

ER DU I TVIVL OM DU KAN MODTAGES I KLINIKKEN, SÅ RING TIL OS OG VI KAN VEJLEDE DIG.

PATIENTER MODTAGES EFTER TELEFONISK VISITATION.

OBS OBS OBS

DU MÅ IKKE HAVE FEBER, VÆRE FORKØLET, VÆRE UTILPAS, ELLER HOSTE, SÅ SKAL DU BLIVE HJEMME.

VI MODTAGER KUN PATIENTER EFTER OVENSTÅENDE RETNINGSLINJER, OG KUN EFTER TELEFONISK AFTALE

ALLE PATIENTER HENSTILLES AT KOMME ALENE I KLINIKKEN, OG HØJST 5 MIN FØR DEN AFTALTE TID

DER HOLDES AFSTAND

ALLE VASKER DERES HÆNDER OG SPRITTER HÆNDERNE AF INDEN DE GÅR IND I KLINIKKEN

HÅNDSPRIT ER TIL RÅDIGHED I RECEPTIONEN

DER MODTAGES SÅ VIDT MULIGT IKKE KONTANTER

KLINIKKEN HAR EKSTRA FOKUS PÅ HYGIEJNE OG RENGØRING, HERUNDER AT BRIKSE OG ANDET INVENTAR AFSPRITTES MELLEM HVER PATIENT

ÅBNINGSTIDER:

Mandag: 07.30 - 18.00

Tirsdag: 08.00 - 18.00

Onsdag: 08.00 - 18.00

Torsdag: 08.00 - 18-00

Fredag: 07.30 - 14.00

Afbud - Husk at melde afbud til din planlagte kiropraktor-behandling på klinikken senest kl 10.00 samme dag.

Afbud til massage og akupunktur skal ske senest dagen før behandling.

Afbud skal ske telefonisk og kan ikke ske på mail.

Er du dækket af en sundhedsforsikring? Læs mere her

Kiropraktisk Klinik / RygcenterHorsens er pr 5/2-19 blevet akkrediteret ud fra

Den Danske Kvalitetsmodel. Se vores certifikat for akkreditering

Klinikken har også gennemgået og fået godkendt et risikobaseret tilsyn. Se vores rapport

Klinikken følger gældende regler for persondataforordningen.

Aktindsigt: Du har ret til at læse og få kopi af din egen journal efter nærmere aftale med din behandler.

Kiropraktorguide.dk - den nye store kiropraktorportal, hvor du finder artikler og videoer om en lang række skader, sygdomme og symptomer, som landets kiropraktorer kan behandle.  Informationen på hjemmesiden er udarbejdet i samarbejde med kiropraktorer i Danmark og er altid baseret på den seneste viden og forskning på området. Tryk på linket for at se mere www.kiropraktorguide.dk

Modtag nyhedsbrevet "Kiropraktik" på mail - tilmeld dig hos sekretæren eller på hjemmesiden kiropraktorguide.dk

Tilfredshedsundersøgelse: klinikken gennemfører tilfredshedsundersøgelse via anonymt spørgeskema ca hvert 3. år, senest i december 2018. Resultatet viser, at patienterne vurderer klinikken, adgangsforhold og fysiske rammer, åbningstider samt klinikkens personale og behandlere som værende af meget god kvalitet.

Medlem af Dansk Kiropraktor Forening

Copyright 2008-2012: Kiropraktisk klinik v/ kiropraktor Jørgen Rasmussen  ·  Websolution:Tao Design